En rustig op ons stekkie - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu En rustig op ons stekkie - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

En rustig op ons stekkie

Door: N.schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Maart 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Gisteren ons eerst nacht in de camper geslapen en dit ging super! Vayen een eigen bedje en wij boven de bestuurder.
Het is vandaag een bewolkte dag met een graad of 20/21. Een mooie dag om een attractiepark te bezoeken. Amper een half uur rijden vanaf onze camping is het kennedy space center waar verschillende astronauten de lucht in zijn gegaan. Vayenna denkt om 9 uur ik doe nog gauw een tukkie op de weg erheen dan ben ik fit voor later.
Bij aankomst zit onze stuiterbal dan ook gelijk paraat om mee te gaan. 'Uuuuit, uuuit ' komt er achter uit de camper.
Vayen besluit dan ook vandaag niet te willen zitten maar lopen. Dat wordt dus een lange dag. Na een aantal kopstukken van de NASA gezien te hebben kwamen wij bij de childplay. Daar kon de kleine aap los. Van de speeltuin naar het angry bird spacecenter waar reallife agrybirds gespeeld kon worden.
Toen was het tijd voor lunchen en dat kan niet zonder hotdogs en pizza in dit land. Dus dat ook maar gedaan.
Na de lunch tijd voor de tour door het park wat erg interssant was maar voor ons te lang. Echte spacefans kunnen hun lol op maar voor ons was het iets too much. Wat wel weer leuk was dat wij de eerste alligators gespot hebben langs NASA.
Rond 15 uur vertrokken wij omdat wij nog een uur moesten rijden en nog boodschappen moesten doen. 1 uur rijden werden er 2 want wij kozen niet voor de tolweg maar voor de strandweg ( geen strand gezien hihi). Na de boodschap heerlijk Thai gegeten op de parkeerplaats van de supermarkt in de camper. En toen snel Naar de camping. Het was inmiddels al 19 uur en donker.
Het was een rare camping met veel stacaravans en aangeharkte tuintje met tuinkabouters erin.
Amper 14 uur op deze camping vertrokken wij na een bak koffie van de MAC. Naar de shopping outlet van Vero beach welke verdacht veel lijkt op Batavia stad. Net zo still en statisch. Rond lunchtijd zaten wij weer paraat voor een 2 uur durende rit naar Hollywood waar wij 4 dagen zullen verblijven.
Maar eerst nog een tussenstop in lauderdale on the sea. Het duurde een half uur om een parkeerplaats te vinden met de camper. Eindelijk gevonden te hebben kwam er een grote zwarte wolk boven ons drijven. Denkend tegen een spat regen te kunnen. Emmers en schepjes ingepakt. Op naar het strand maar toen de Locals ineens hard begonnen te lopen zijn wij ze maar als kuddedieren gevolgd.
De Locals speculeerde in de strandtent, wordt het een storm of een orkaan. Het werd buiten een keiharde regenbui niet veel meer. En Vayenna heeft wel honderd keer zich afgevraagd waarom gaan wij niet scheppen. Zij is wel honderd keer op en neer Naar de deur gelopen van de strandtent met emmer en schep.
Dan maar snel door naar de camping na een snelle boodschap. Wat hier niet meevalt bij supermarkten met minimaal 50 paden. Waarvan 10 Food en 40 non foodpaden. Je kunt hier de gekste dingen kopen wasmachines, oesters maar ook buggy's.
Aangekomen bij de camping in Hollywood was het al donker. Een mooie camping voor de komende dagen helaas vreselijke locatie (naast de treinbaan).
Wij gaan lekker rustig aan doen en wrs een dagje naar miami 'bitch'.

• 07 Maart 2014 - 06:52

Pita:

Haha die kleine draak. Lekker doen wat ze zelf wil :-)
    Ik zie haar al lopen met d'r emmertje en schepje :-)

Trouwens nooit geweten dat Hollywood in Florida ligt. Ik dacht jij bent uit de buurt in Hollywood California!

Have fun you guys, vooral op Miami BITCH whaaaahahaha :-)))))

• 07 Maart 2014 - 09:40

Pita:

Btw, geen pics bij dit verslag? :-)

• 07 Maart 2014 - 11:18

Ma:

Hallo
    Oma ik zie dat al helemaal voor me ,Vayenna niet meer in de wagen ,zelfs als ze omwaait van de wind ,dan nog liever gedragen worden als in de bugy ,van de zomer dan maar met oma naar het noord à met haar schepje en emmertje op de fiets ,dat word genieten maar wel verschrikkelijk opletten met die stuiten bol ,je ben ze zo kwijt ,ik krijg er nu al bebouwt van ik denk dat ik maar een lange touw aan haar bind ha ha
    Als ikhet zo hoort gaat het goed in de kamper ,maar het is heel anders met z'n kleine er bij je moet toch overal een beetje rekening mee houden ,maar ook wel weer genieten van de kleine nu veel plezier ,de box is gelukkig nu helemaal opgeruimd ,staat klaar voor de volgende partij die komt donderdag ,groetjes ma oma geef ff die kleine een dikke kus van mij en Arie