Waar de meeste buitenlanders voor naar Florida.... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Waar de meeste buitenlanders voor naar Florida.... - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Waar de meeste buitenlanders voor naar Florida....

Door: Nfschutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Maart 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Waar de meeste buitenlanders voor naar Florida komen...

Ja natuurlijk Orlando, attractieparken. En wij willen daar natuurlijk ook een glimp van opvangen.
17 maart vroeg op om naar het eerste attractiepark van onze vakantie te gaan.
Kijk je naar buiten is het bewolkt en saai. Rene en ik tegen elkaar, prima weer voor een attractiepark lijkt mij, maar niets bleek minder waar...
Snel even kaarten bestellen via internet en hoppa naar busch gardens bleek dat buitenlanders niet online kaarten konden krijgen. Bij de kassa was de entree ruim 70 dollar duurder. Wij konden het niet laten om te zeggen dat het discriminatie was, na een babbeltje met de manager. Kregen wij het voor de internetprijs. Nog maar net binnen begon het te Regenen en te onweren. Dit is pas gestopt de volgende ochtend.
Na alle shows gezien te hebben en helemaal doorweekt te zijn (attracties waren gesloten) zijn wij terug naar de camping gegaan. MET een compensatieticket voor de volgende dag.
Wat een Hollanders zijn wij weer he?!
De volgende was het prachtig weer en hebben wij kunnen genieten van de Afrikaanse dieren en attracties. Het was zo'n mooi gezicht toen vayenna alleen in een attractie mocht. Een autootje op een rails. Je had haar gezicht moeten zien toen wij steeds verder weg van haar gingen. Ze vond het mooi... Je zag haar denken... Ik ben hier helemaal alleen... Wow... Maar laat ik ie ouders toch maar in de gaten houden.
Het was een mooie dag.

19 maart moesten wij de camper weer inleveren. Vroeg op om alles op te ruimen. Daarnaast moesten wij nog ruim 1,5 uur rijden naar Orlando., tanken en pinnen. 11 uur moest ie ingeleverd zijn. Nou wij hebben het gered hoor. Het was precies 11 uur.
De shuttle zou ons naar het vliegveld brengen, toch kunnen regelen dat hij ons bij ons volgende bestemming afleverde.

Double tree resort Seaworld.
Wat luxe zeg na 15 dagen camper maar ook weer zo duur. Zelf koken is er niet meer bij. Dan maar uit eten. Vervelend zeg....
Lekkere zwembaden en prachtige kamer.
Wij hebben er voor gekozen om naar Seaworld te gaan omdat wij geen thrillseekers zijn en Vayenna te klein voor Disney. Daarom wel even een avondje downtown Disney (Disney village). Seaworld is een mooie combi van dierentuin en attractiepark.
En dat was het...Wat een mooi park. En Vayenna is helemaal gek van dolfijnen en pinguïns.
Vanmiddag nog ff shoppen en dan morgenvroeg op naar de laatste dagen New York.
Waar het 20 graden kouder is.

• 21 Maart 2014 - 20:45

Angelique:

Heerlijk om te lezen, jullie hebben het reuze naar jullie zin....zie Naath al voor me op de fiets met Vayenna gillend achterop! Wil jullie heel veel plezier wensen in New York, die stad is echt te gek!

• 25 Maart 2014 - 00:55

Bennie:

Gaaf he ?die amerikanen altijd big smile haha