Ahhhhh vakantie - Reisverslag uit Mims, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Ahhhhh vakantie - Reisverslag uit Mims, Verenigde Staten van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Ahhhhh vakantie

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Maart 2014 | Verenigde Staten, Mims

Na een lange reis naar Orlando. Was vroeg naar bed gaan gisteren eigenlijk not done, want zoals een aantal al hadden gezegd was het plafond staren. Om 1 uur klaar wakker. Ieder uur weg zien tikken op de klok. Rond 5 uur dacht Vayenna ook, goede morgen! Maar viel gelukkig nog een uurtje in slaap bij ons in bed.
Om 6 uur moesten wij er toch uit om ons huisje voor de komende 2 weken op te halen. Na een hoop officieel geneuzel mocht het het dan eindelijk. En rond 11 uur reden wij weg naar de eerste beste supermarkt. Want Rene zei nog zo alles is te koop. Dat is best een uitdaging met een oververmoeid kindje en zelf de jetlag nog in je kont om relax boodschappen te doen.
Maar natuurlijk hebben wij het geregeld. Om 12 uur op naar de eerste echte stop voor vandaag. Titusville (Mims).
Uurtje rijden van orlando om morgen een dagje naar 'het' space center te gaan. Kort trippie vandaag maar lekker rustig aan vandaag. Speeltuintje, zwembadje etc. Morgen hopelijk allemaal fit.
En ik moet zeggen Rene pakt dat snel op hoor met zo grote bak rijden.

• 05 Maart 2014 - 06:21

Thomas:

Klinkt bekend, lekker de tijd nemen hoor de 1e dag. Daarna volop genieten! Spacecentre is zoooooo cool, have fun! XXX

• 05 Maart 2014 - 06:38

Pita:

Zo, das een aardige grote bak idd! Gaaf man en lekker, dan heb je een beetje ruimte. Beetje goeie bedden erin?

Have fun @Kennedy Space Center, had daar destijds ook graag naar toe gewild.

xxxx

• 05 Maart 2014 - 07:14

Wesley:

Super veel plezier daaro en lekker genieten

• 05 Maart 2014 - 07:36

Wendy:

Hoe is het weer daar eigenlijk nu? Heel veel plezier moppies! Geniet! Xxx

• 05 Maart 2014 - 12:09

Ma :

Leuk hoor ziet er mooi uit die wagen ,en die kleine zit erfgoed bij ,ja vermoeiend zal die eerste dag zijn geweest ,Marja dan heb je ook wat toch

• 05 Maart 2014 - 20:05

Anke:

Mooie camper, fijn om alles bij je te hebben, ook voor Vayenne, valt toch niet mee voor zo'n klein ding! Groetjes en véél reisplezier!