gaat nu wel heel erg snel..... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu gaat nu wel heel erg snel..... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

gaat nu wel heel erg snel.....

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 November 2010 | Nederland, Zoetermeer

306 dagen geleden schreef ik mijn eerste verslag waarin in schreef nog 336 dagen voor dat ik vertrek. Even snel berekend (haha)stap ik vandaag over 30 dagen in het vliegtuig. Het gaat nu wel heel erg snel.... en kom zelfs bijna tijd tekort om nog de laatste dingen te regelen en heb zelfs bijna geen tijd meer om bij vriendjes op bezoek te gaan.

Dit alles komt door mijzelf want heb zonodig 5 keer moeten doen over mijn laatste tentamen en voordat ik vertrek heb ik zelfs nog besloten om mijn vriendje te vragen of ie bij mij komt wonen waardoor ik ook nog middenin een verhuizing zit. En natuurlijk mijn uitzwaaifeestje waar ik natuurlijk deze week, het een en ander voot moest regelen. Daarnaast moet ik al mijn reispapieren nog op orde(inscannen, kopieren)maken.

Ik zal toch ook nog mijn rugzak in moeten pakken waarbij echt nog geen idee heb, hoe ik het zal doen.

TIPS zijn welkom!!!

Buiten dat er nog veel geregeld moet worden, heb ik zo'n zin om lekker weg te gaan en te genieten van zon, zee, steden en natuur.
Het gaat een reis worden om nooit te vergeten.

• 16 November 2010 - 14:59

Ester:

Ha Wijffie,

Ja gek is dat he?? Zo heb je bijna een jaar de tijd en nu ineens heb je stresssss, hahahaha...

En dan staat er ook nog een avondje stappen op het programma, had je er al over nagedacht wanneer je dat wil gaan doen (bijv. zaterdag 11 december). Als di edatum je ook uitkomt ga ik zorgen dat we met een gezellige groep op stap gaan naar een leuke tent (en dan niet Hipp of Spetters in Zoetermeer).

Liefs Essie

• 17 November 2010 - 08:19

Charlotte:

Hey Naath, hier wat tips voor je backpack in te pakken, ik hoop dat je een boven en ondersluiting hebt... Zorg dat je het zwaarste in het midden en z dicht mogelijk bij je rug stopt. Verder rol ik altijd heel veel, kleine hempjes/shirtjes/broekjes, dan kreukt het minder en neemt het minder plaats in. En stop spullen in aparte plastic (pedaalemmer)zakjes. Mochten er dan bedbucks in je tas komen hoef je niet alles te wassen aaaagh. Nou verder niet te veel en makkelijke kleding, iedereen draagt vaak hetzelfde. See you bij de diplomering joehoe!! Succes xo Lot

• 19 November 2010 - 16:04

Angelique:

Die tas, alleen ondergoed, een broek twee shirts en wasmiddel...wat toiletspullen en je bent klaar ;-)

Mocht ik je niet meer zien!! Hele goede vlucht en heel veel plezier!

xxx Angelique