welcome in Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu welcome in Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

welcome in Australia

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 December 2010 | Australië, Perth

Hallo allen,

Daar ben ik weer!
Inmiddels aangekomen in australie (perth)
Ns een lange dag met een hoop obstructies zit ik nu heerlijk een kopje koffie te drinken in Perth central

Gisteren om 17.00 uur vertrokken uit Singapore om mijn vlucht van 20.00 uur te halen. Nou het bleek wat krap in tijd en ik had een medereiziger bij mij die niet echt van het opschieten was. Dus ik kwam op het vliegveld en de gate was al open en in ik moest nog inchecken. Er waren 5 zeer lange rijen waar ik achteraan kon sluiten. Gelukkig riep een mevr. dat mensen voor de vlucht naar Perth naar voren konden komen. Yes, dacht ik, ik ga het redden. toen was het inmiddels 19 uur
Niets bleek minder waar, toen er een fout in de computer stond. Mijn paspoortnummer eindigt op 0 maar in de computer stond een O. Na een hoop zweten en ijsberen kon toch mee met de vlucht. ik rende voor mijn leven naar de gate.

eemaal in het vliegtuig viel ik gelijk in slaap. Yes, ik ga naar Australie.

Aangekomen in Perth, kwam de grote vraag zou ik zonder problemen de douane door komen.(zie BOARDING at NET5)
Nadat ik naar alle security regels had doorlopen, mocht ik door!

Ik hoorde van reizigers in SIngapore dat Perth de laatste weken zeer warm en zonning was.
Dat belooft veel goeds.
Ik lopp naar buiten in mijn korte broek midden in de nacht met de gedachten het zal een graad of 25 zijn.

14 graden en regen trof ik aan (hihihi)
Nathalie is in Australie en het regent. De taxichauffeur was zeer blij met de regen, ik wat minnder.

Aangekomen in mijn hostel, ben ik er achter gekomen dat de Hostel in SIngapore van zeer goede kwaliteit was.
Ik had een kamer met 28 maar verder was alles gratis en alles was schoon.

Nu heb ik een kamer met vier maar het is er een beetje smoezelig en wifi, eten en drinken moet ik zelf betalen.
Het lijkt op een kamp van school vroeger.
200 bedden en kamers waar je kont niet kunt keren.

Ik ben hier tot woensdag, dus dat komt ook wel weer goed.

Vandaag was het plan om naar het strand te gaan maar het regent nog steeds. Ik ga de stad maar een beetje verkennen met mijn poncho aan.





  • 20 December 2010 - 07:14

    Vanessa Schouten:

    Spannende reis gehad dus! Ik hoop nu voor je dat de zon snel gaat schijnen. Regen kennen we wel, toch? X

  • 20 December 2010 - 07:20

    Ricardo:

    Naat.

    Hier is het droog, kom maar terug hahah

    xx

  • 20 December 2010 - 09:21

    Marianne:

    Jammer dat het regent,dat zie je genoeg hier in ons koude kikkerlandje.
    Hoewel wij momenteel alleen maar worden overladen met sneeuw!!
    Hopelijk komt het zonnetje gauw door.
    Geniet maar lekker (ook al is het met poncho aan).
    Liefs xxx marianne.

  • 20 December 2010 - 09:51

    Ron En Liesbeth:

    Hoi Nathalie, hier in Limburg ligt minstens 20 cm sneeuw!! En de voorspelling is dat we een echt witte Kerst krijgen. We zien het wel.
    We hopen dat de zon snel gaat schijnen voor je!
    groetjes van ons :-)

  • 20 December 2010 - 10:24

    Sandra En Bobby:

    Hey Naat,
    Leuk hoor, die reisverslagen! Het is maar goed dat je meer truitjes hebt meegenomen, met dat weer.
    Ik moet er niet aan denken om met zoveel mensen op een slaapzaal te liggen. Al dat gesnurk brrrr! Ik word er gewoon akelig van als ik het lees. Gelukkig krijg je er wel weer wat moois voor terug en ben je lekker op avontuur!

    Hier is het nu ook wel bijzonder. Ik heb nog nooit zoveel sneeuw zien vallen in Nederland. Het lijkt hier wel een wintersportgebied. Je kan op je skies naar je werk. Als je je voordeur opendoet valt het sneeuw naar binnen.

    Ook wij hopen voor je dat de zon snel gaat schijnen, dan ziet alles er ook gezelliger uit! ( althans dat vinden wij wel).

    groetjes van ons x

  • 20 December 2010 - 13:27

    Mama:

    Hey Naatje

    Het is fantastisch om je af en toe te zien en te spreken via Skype . je lijkt dan gewoon niet zo ver weg . Wat een toestand allemaal zo'n reis zeg. Hoort natuurlijk wel een beetje bij je , niks gaat vanzelf , maar de opluchting en het genot is groter als alles toch weer gelukt is toch.

    Als ik je zo hoor ben je wel een klein beetje moe ,niet om met zoveel mensen op een kamer slapen maar vooral van alle indrukken die je opdoet en de gehele dag engels praten , en soms al denken

    Ik ga je weer plezier wensen , en misschien spreek ik je nog voordat je in Alice Springs bent , want dan is het een weekje zonder skype .

    Ik print al je reisverslagen uit voor je . dan heb je als je weer thuis bent , een heel boekwerk

    Dikke Kus Mama

  • 20 December 2010 - 18:48

    Carola:

    Och, dan heb je die poncho in ieder geval niet voor niets meegnomen.... Er komen vast nog geoeg hele mooie dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 29 Dec. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 69843

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 26 Maart 2014

23 dagen Verenigde Staten

16 September 2013 - 03 Oktober 2013

Alicante

05 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Fuertaventura

06 September 2012 - 20 September 2012

Blanes/Barcelona

02 November 2011 - 09 November 2011

Israël

16 December 2010 - 09 April 2011

australie (verre reis)

22 Januari 2010 - 01 Februari 2010

skieen (korte vakantie)

10 Oktober 2009 - 17 Oktober 2009

marokko (korte vakantie)

06 Januari 2009 - 23 Januari 2009

Costa Rica (rondreis)

01 September 2007 - 01 Oktober 2007

indonesie (verre reis)

Landen bezocht: