Dagje strand in Cottlesloe - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Dagje strand in Cottlesloe - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Dagje strand in Cottlesloe

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 December 2010 | Australië, Perth

Volgens een australier was gisteren de slechtste zomerdag in 40 jaar in Perth. Vandaag is het weer een stuk beter, het is dan wel bewolkt met af en toe zon, toch was het vandaag 36 graden en kan je alsnog flink verbranden. Ik heb mijzelf supergoed ingesmeerd maar ik wist niet dat je kunt verbranden op je handen.
Ik ben vandaag met een aantal engelse guys die ik gisteren ontmoet heb in the poolarea, naar het strand gegaan van cottlesloe, dat is een buitenwijk van Perth. Het is een rustig strand en je kunt er lekker zwemmen.Maar nadat mijn roommate gestoken was door kwallen, had ik het wel weer gehad. Ik weet hoe het is, het is een rotgevoel (toch marco?)

Maar ik heb heerlijk de hele dag op het strand gelegen.

Vanavond tijd voor inpakken voor de volgende trip.
Morgen ga ik naar Alice Springs, Ik vier kerst in the Outback met 40 graden.


Ik heb vandaag nog wat foto's gemaakt, deze zal ik nog online zetten vandaag, en verder zal ik waarschijnlijk tot na de kerst niet online zijn ivm mijn excursie.

Voor de mennsen die ik niet meer spreek:

MERRY CHRISTMAS

  • 21 December 2010 - 11:46

    Mama:

    He he eindelijk een foto van jezelf , het bewijs is er dat je echt ben

  • 21 December 2010 - 11:57

    Ilona:

    Jij ook alvast een MERRY X-MAS.
    Leuk om je verslagen te lezen en het ziet er allemaal super uit.......
    leuke foto van jezelf.

    Geniet ervan!!

    xxx

  • 21 December 2010 - 12:07

    Ron En Liesbeth:

    Een heel mooi en lekker warm kerstfeest toegewenst!
    groetjes van ons

  • 21 December 2010 - 12:21

    Marianne:

    Ik vind het superleuk om je te kunnen volgen.
    Fijne kerstdagen!!
    xxx

  • 21 December 2010 - 12:33

    Frank:

    Hey naatje,

    Ziet er goed uit allemaal...hier is alles nog wit en nat en koud... en tamara is ook niet gekomen.
    Dus het is echt behelpen hiero.. :)..

    Geniet er lekker van daaro en hele fijne kerstdagen in 40 gr..;)

    Dikke kus

    ps: mooi blauw is ZEKER niet lelijk...wat een strandje..!!!!!!

  • 21 December 2010 - 13:34

    Richard En Elvira:

    Ohhhhhh wat een heerlijke blauwe zee. Dat je maar een hoop mooi weer mag heben tijdens de feestdagen. En wij verbranden hier niet, wij dragen handschoenen:) noodgedwongen.

  • 21 December 2010 - 13:41

    Daan:

    Hoi Naatje,

    Prettige kerstdagen, veel plezier op de exursie.

    Doe voorzichtig,

    Kus je zusje

  • 21 December 2010 - 15:22

    Charlotte:

    :) Good on ya mate, merry cristmas!

  • 21 December 2010 - 16:09

    Rene:

    wow dit ziet er echt goed uit!!! is toch ff wat anders dan de wintersport

  • 21 December 2010 - 16:48

    Remco:

    He Naatje,

    Helemaal top allemaal tot nu toe!
    Mooi strandje zou er jaloers van worden.......

    Have fun op die grote rode steen en alvast merry christmas.

    dikke kus

  • 21 December 2010 - 19:03

    Pita:

    Joehoe, mijn reactie wordt niet geplaatst... Boehoehoe

  • 21 December 2010 - 21:15

    Marga Krijgsman:

    Nathalie,
    Erg leuk om je zo te kunnen volgen. Ben benieuwd hoe je Alice Springs vind. David en sara zijn daar ook geweest. Het was daar toen erg heet. Raar idee omdaar Kerst te vieren. In ieder geval hele prettige feestdagen. Marga Krijgsman

  • 21 December 2010 - 21:33

    Mama:

    Naatje

    Ik wens je de meest bijzondere kerst die je waarschijnlijk in je leven zal mee maken , geniet ervan , en ik neem een lekker wijntje op je

    Hele dikke kus en knuffel

  • 21 December 2010 - 22:07

    Teunie:

    hele mooie foto,s leuk om het allemaal te zien ik wens je een hele fijne kerst toe geniet maar jij in de zon wij met een boel sneeuw dikke kus xx

  • 22 December 2010 - 19:56

    ITO:

    Naathje!!!

    Fijne Kerstdagen daar. Maar dat gaat wel goed komme op dat mooi strandje daarro.

    Ziet er goed uit. Plezier!!!

    Pas op hè ben er dit x niet om je te redden van de kwallen... :D

    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 29 Dec. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 69815

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 26 Maart 2014

23 dagen Verenigde Staten

16 September 2013 - 03 Oktober 2013

Alicante

05 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Fuertaventura

06 September 2012 - 20 September 2012

Blanes/Barcelona

02 November 2011 - 09 November 2011

Israël

16 December 2010 - 09 April 2011

australie (verre reis)

22 Januari 2010 - 01 Februari 2010

skieen (korte vakantie)

10 Oktober 2009 - 17 Oktober 2009

marokko (korte vakantie)

06 Januari 2009 - 23 Januari 2009

Costa Rica (rondreis)

01 September 2007 - 01 Oktober 2007

indonesie (verre reis)

Landen bezocht: