De grote dag... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu De grote dag... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

De grote dag...

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 December 2010 | Nederland, Zoetermeer

Daar zit ik dan voor het laatst in 4 maanden op de bank. rugzakken (totale baggage 16 kg incl. handbaggage)zijn ingepakt en de spanning loopt al aardig op...
De grote dag is aangebroken, ik vertrek vandaag voor 4 maanden en een week uit Nederland. Ik ben zo benieuwd wat er komen gaat.De afgelopen dagen werd er vaak aan mij gevraagd:" Hoe voel jij je?".
Ik kan niet goed bevatten dat ik 4 maanden in het buitenland ben, en jullie allemaal moet missen.
Maar daar integen ga ik waarschijnlijk iets doen wat ik nooit meer zou vergeten.
Mijn droom komt uit.....

Afgelopen maanden heb ik zulke leuke feestjes gehad en ben ik zo verwend, dat het lijkt alsof ik nooit meer terug kom. Maar ik kom terug!!!
Voor sommige mensen een geruststelling voor andere tegenvaller (hahaha) maar een ding is zeker...

IK zal jullie allemaal vreselijk missen.

*Volg mij via: Skype,hyves,Msn, waarbenjij.nu.
(ik probeer zoveel mogelijk deze Blog bij te houden)



  • 16 December 2010 - 08:57

    Richard En Elvira:

    Nou Nathalie, keurig hoor die 16 kilo bagage, hoeven we ons vanmiddag misschien niet te vertillen bij het vliegtuig:). Ik hoop dat het lukt en anders een heeeeeeeeeeele goede reis alvast.

  • 16 December 2010 - 08:58

    Ester:

    ...ik ben verder niet zo'n computer nerd dus ik zal je wel alleen volgen via hyves en deze blog... ik ben super benieuwd wat je allemaal gaan meemaken en dat je het vooral super naar je zin gaat hebben en dat je daar gelukkig bent en dat deze reis helemaal gaat worden wat je ervan verwacht had!

    Doe wel ook een beetje voorzichtig want je bent natuurlijk een hele leuke knappe, blonde meid in haar eentje....

    Doeeeeeeeeeiiiiii schattie en heel veel sterkte tijdens je enorm lange vlucht!!!
    xxxxxxxxxxxxxx Es

    NB. ik ga heel vaak aan je denken!

  • 16 December 2010 - 09:09

    Pauline Van Achteren:

    Oh Oh Nathalie,

    Wij wensen je een heel goede reis toe en zullen je zeker volgen.
    Fijn dat je je droom kunt waarmaken en als je weer thuiskomt, dan is je droom nog niet afgelopen want Rene vangt je dan op en vast wel met heel veel (opgespaarde) liefde voor je.

  • 16 December 2010 - 09:27

    Marianne:

    Hai lieve Naat!
    Ik ga je zeker volgen,en ook missen.(ook al werken we bijna nooit samen)
    Ga lekker genieten,en idd doe voorzichtig!!
    Een hele goeie reis en heel veel plezier.
    Dikke kus xxx marianne.

  • 16 December 2010 - 11:06

    Ricardo:

    Lief zusje,

    Ja bijna moeten we je gaan uitzwaaien, iets wat we liever niet doen.
    Maar omdat het jou droom is nemen we er genoegen mee.
    Wij wensen jou gigantisch veel avontuur en plezier.

    We denken aan je zusje.

    kus

    jou groot geworden broer

  • 16 December 2010 - 11:29

    Goede Reis!:

    Een goede reis een hele mooie en leuke tijd daar!
    groetjes Marloes (Marokko :-)

  • 16 December 2010 - 11:39

    Ron En Liesbeth:

    Eindelijk is het dan zover. We wensen je heel veel plezier en GENIET!!!

  • 16 December 2010 - 12:16

    Sassie&Clement:

    He Naathje!
    Dat heb je knap gedaan, 16kg! Ongelofelijk!
    Wij willen jou heel veel plezier en geluk wensen tijdens je reis! We gaan al je avonturen zeker volgen!
    Liefs,
    Sassie&Clement

  • 16 December 2010 - 15:57

    Vincent:

    Hoe de fock krijg je het voor elkaar dat je nu MAAR 16 kg hebt... een weekie vakantie was bij vaak garant voor +20 KG (teveel bagage).

  • 16 December 2010 - 16:29

    Carola:

    Hey, ben nu vast te laat maar wil je een onwijs leuke tijd wensen, heb wel een beetje medelijden met je kleine rugtasje hoor, dat je het daar 4 mnd mee moet doen. Alles wat erin zit ben je na die 4 mnd vast zat en wil je meteen weg gooien... Meis, geniet van je reis!

  • 16 December 2010 - 19:17

    Charlotte:

    Netjes!! Ik kijk uit naar je verhalen greetz Lot

  • 16 December 2010 - 20:39

    Sanne:

    Een goede reis en super veel plezier op je reis!! Doe voorzichtig!
    Liefs Sanne

  • 16 December 2010 - 22:08

    Teunie:

    eindelijk is het zover je wens komt uit. ik wens je een hele goede reis en geniet maar.ik kijk wel naar je blog hoe je alles ervaart veel plezier

  • 17 December 2010 - 15:59

    Ineke [schoonmamma]:

    hallo nathali
    hoe is het nu met je , gek zeker en onwerkelijk ,ik heb Rene net gebeld hij zat bij Roden ,en waren hun voorberijdingen aan het doen voor hun vakantie ,ze gaan vannacht weg ,maar het is z"n slecht weer er licht 15 cm sneeuw ,ik ben er niet helemaal gerust om ,maar ja ik kan ze niet tegen houden daar zijn ze te oud voor ,maar eng vind ik het wel ,nu je zal welmoe zijn na zo'n reis ik ga je volgen dat vind ik leuk groetjes Ineke en Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Nathalie

Actief sinds 29 Dec. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 69862

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 26 Maart 2014

23 dagen Verenigde Staten

16 September 2013 - 03 Oktober 2013

Alicante

05 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Fuertaventura

06 September 2012 - 20 September 2012

Blanes/Barcelona

02 November 2011 - 09 November 2011

Israël

16 December 2010 - 09 April 2011

australie (verre reis)

22 Januari 2010 - 01 Februari 2010

skieen (korte vakantie)

10 Oktober 2009 - 17 Oktober 2009

marokko (korte vakantie)

06 Januari 2009 - 23 Januari 2009

Costa Rica (rondreis)

01 September 2007 - 01 Oktober 2007

indonesie (verre reis)

Landen bezocht: