het komt allemaal erg dichtbij - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu het komt allemaal erg dichtbij - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

het komt allemaal erg dichtbij

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 November 2010 | Nederland, Zoetermeer

Als ik naar buiten kijk,kan ik niet geloven dat ik over 18 dagen in de zon zit. Het is koud, veel te koud. Ik had mijn dikke jas en hanfschoenen opgeruimd om ze vervolgens in het najaar van 2011 weer eens op te zoeken. toch heb ik ze de laatste dagen nog moeten opzoeken in 'ons' kleine ijskoude kikkerlandje.
Maar hoe kouder het wordt hier, hoe meer ik verlang naar een warm landje.

Het voelt trouwens wel of dat het echt dichtbij gaat komen, doordat:

Ik een fantastisch afscheidsfeestje gehad heb waar ik nog lang aan zou terug denken. Er zijn mensen die ik op zijn minst pas over 5 maanden weer zie. Ik ben mijn spulletjes langzaam aan het klaarmaken (heb mijn slaapzaklakens al gewassen, en al handy spulletjes gekocht en administratie langzaam op orde aan het brengen etc.)

Het wordt nu bijna voor het echie en dan wordt het langzaam en stiekem ook steeds spannender. Er zijn geregeld momenten waarop ik denk ohhh my god, het gaat gebeuren.....

..... maar het is en blijft mijn droom en die ga ik bijna waarmaken.
JIPPIE!

• 30 November 2010 - 08:41

Laura:

Heey Nathalie !
    Erg jammer dat we je afgelopen weekend niet gezien hebben op de Costa Rica reunie ! We wensen je heel veel plezier in Australie en vinden het erg leuk om je belevenissen te volgen ! Misschien tot volgend jaar ! Groetjes Laura en Martijn

• 02 December 2010 - 14:06

Marga Krijgsman:

Hoi Nathalie,

Ik wens je heel veel succes en een prachtige reis en veel ervaringen in Australië. Ik ga je volgen en ben benieuwd waar je allemaal naar toe gaat.

Marga Krijgsman

• 02 December 2010 - 21:38

Teunie:

ik wil je een prettige reis toewensen.jewens komt uit .geniet er maar van xxx teunie

• 06 December 2010 - 22:59

Joke:

Hoi Naatje

Nu kan je zeggen volgende week ga ik weg .
    Het is wel heel erg spannend , we moeten nog wel even skype uitproberen voor die tijd, als je er nog tijd voor kan vinden

Ik zie en spreek je nog wel voor volgende week donderdag

Kus Mama