Aangekomen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Aangekomen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Singapore

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 December 2010 | Singapore, Singapore

Daar zit ik dan 20 uur reizen verder met de nodige vertragingen maar zit nu lekker in mijn hostel met een groep mensen uit allerlei verschillende landen:Zweden, Letland, Italië, Ierland, ga zo maar door! Ik ben kapot en ga zo slapen maar ben al meerdere keren uitgenodigd voor wat te drinken, terwijl ik pas 1,5 uur hier ben. Dat betekent veel goeds voor de komende tijd!
Dit was ff een kleine update, ga nog een rokertje doen en dan naar mijn bedje met 28 mensen hihi

Kus Naat.

• 17 December 2010 - 16:00

Joke(mama):

Wat heerlijk om wat van je te lezen , is wel heftig hoor, we laten je even vrij , en dan gelijk met 28 mensen naar bed, beetje veel van het goeie.

Slaap lekker

Kus Mama

• 17 December 2010 - 16:05

Patries En Fam:

Geniet lekker meis!! We zijn best een beetje jaloers.
    Hier wil je niet zijn met de 20 cm sneeuw die we nu hebben en het einde is nog niet in zicht.
    Leuk dat je al wat sociale contacten hebt opgedaan, is wel zo leuk.

Dikke zoen van ons allemaal

• 17 December 2010 - 16:18

Marga Krijgsman:

Nathalie,

Leuk om je zo te kunnen volgen. Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal kapot bent na 20 uur vliegen. Alvast heel veel plezier gewenst voor de komende tijd.

Marga Krijgsman

• 17 December 2010 - 16:30

Ricardo:

Begin je nu al aan de orgies... ahha

goed om te horen dat het goed gaat.

we leven met je mee.

kus

• 17 December 2010 - 16:44

Marco :

HUH!! Je ging toch naar Australië??!! :P

Veel plezier nog en maak er wat leuks van

• 17 December 2010 - 19:08

Pauline Van Achteren:

Fijn dat je in Singapore bent aangekomen. Hier ligt alles plat vanwege de sneeuw. Ook Schiphol is een drama dus bent op tijd vertrokken!
    Veel plezier verder.

• 17 December 2010 - 20:39

PITA:

Yo!

Je hebt echt geluk dat je gewoon naar Londen kon en verder... Het is hier vandaag echt CHA-OS, de wereld vergaat. Maargoed, er is hier ook een enorm pak sneeuw gevallen. Vanmorgen lag er zo'n 7 cm sneeuw op mijn tuutuut, 's middags weer een nieuw pak van een centimeter of 11 ;0)
    Alles ontregeld, files, geen openbaar vervoer, luchtverkeer plat, bekende Nederlanders niet op tijd voor hun tv-show hahaha

Maar jouw reis is begonnen!!!

Have fun
    PITA xx

• 17 December 2010 - 21:01

Daan:

Hoi hoi,

Lekker weertje zie ik! Ik ben net binnen na een dagje werken en sneeuwschuiven. Weet gewoon niet meer waar ik de sneeuw heen moet schuiven. Heel veel plezier. En geniet! Kus

• 18 December 2010 - 09:11

Ron En Liesbeth:

Hoi Nathalie!
    We kunnen ons voorstellen dat je moe bent. Heb je nog een beetje kunnen slapen in het vliegtuig? Je bent net op tijd vertrokken vanuit Nederland. Veel mensen kregen op 17 december te horen dat hun vlucht geannuleerd was vanwege de hevige sneeuwval. Het is hier heel mooi, alle sneeuw blijft liggen. Ach tussen waar jij nu bent en hier zit iets meer dan 25 graden verschil :-) Zal vreemd worden voor je om een kerstman zonder sneeuw tegen te komen.
    Groetjes van ons!