Noosa heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Noosa heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Noosa heads

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 Februari 2011 | Australië, Noosa Heads

10 februari 2011
Mijn eerste dag na 3 weken weer alleen in het grote land Australië. Vandaag vertrek ik naar Noosa head een badplaats 2 uur ten noorden van Brisbane. Nadat ik om 10 uur uitgecheckt heb bij mijn hostel, heb heerlijk rustig aan gedaan en ben om 14 uur richting mijn bus gelopen. Welke om 15 uur zou vertrekken. Met 3 kwartier vertraging ben ik om 18 uur aangekomen in Noosa head waar tijdens mijn busrit 2 Nederlandse meiden heb ontmoet die naar hetzelfde hostel als ik gingen. Na het nemen van de laatste shuttle naar het hostel, kwam ik aan ik een heerlijk kleinschalig hostel waar relaxe sfeer hing. Er waren een aantal huisjes hier, wat lijkt op een appartement. 8 mensen met 1 badkamer en keuken dat is best heel luxe. Dan de grote hostel waar 200 man 1 keuken gebruiken.
Na aankomst had ik met de meiden afgesproken om een steak te gaan eten ergens. Na een paar minuten lopen dachten wij een leuk tentje met steaks gevonden te hebben. Drinken en alles was al besteld. Bleek de steak de lunch special te zijn. Wij konden kiezen uit pasta en pizza. Dat was niet echt wat wij in gedachten hadden. Nadat de restaurantmedewerker erachter kwam dat wij geen keuze konden maken in het menu. Bood hij ons toch de lunchspecial aan. Wij waren zo blij als een kind. Steak met friet en salade en een drankje voor 15 dollar( niet gek!)
Na een heerlijk avondje tafelen en nog even gehangen te hebben bij ons beach house waren wij moe maar voldoen en sloten wij de dag. Nogmaals wat een heerlijk hostel met een prachtige sfeer.

11 februari 2011
Vandaag had ik afgesproken met de 2 Nederlandse meiden en nog 2 anderen om de coastal walk te gaan lopen . Een wandeling over verschillende stranden door het national park van Noosa. Het zou een wandeling van 2,5 uur zijn naar de mainbeach waar wij weer opgepikt zouden worden door de shuttlebus. Hier zijn hele mooie stranden(en een naaktstrand, hilarisch als je niet weet dat die er is en je bent met 4 meiden op stap hihihi) en wandeltochten en was echt de moeite waard. Alleen deden wij er 3,5 uur over, en was het best heel erg warm. Maar echt de moeite waard.
Tijdens de wandeling was er een Dolphins point, waar je niet zou verwachten dat de dolfijnen er zouden zijn, ondanks dat het Dolphins point was… hebben wij toch dolfijnen gespot. Wat een super mooie beesten zijn dat zeg. Helaas, is het te moeilijk om er foto’s van te maken.
Na de wandeling hebben wij een drankje op een terrasje gedaan en hebben heerlijk de dag afgesloten met een paar uurtjes aan het strand. Om 18 uur de laatste shuttle naar het hostel genomen en heel gezellig met elkaar gegeten.. mooie dag.




  • 20 Februari 2011 - 23:26

    Bennie:

    ik vind het geweldig wat je doet ,je maakt het voor je zelf onvergetelijk. Toppie ga maar lekker je gang.gr bennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Nathalie

Actief sinds 29 Dec. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 69821

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 26 Maart 2014

23 dagen Verenigde Staten

16 September 2013 - 03 Oktober 2013

Alicante

05 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Fuertaventura

06 September 2012 - 20 September 2012

Blanes/Barcelona

02 November 2011 - 09 November 2011

Israël

16 December 2010 - 09 April 2011

australie (verre reis)

22 Januari 2010 - 01 Februari 2010

skieen (korte vakantie)

10 Oktober 2009 - 17 Oktober 2009

marokko (korte vakantie)

06 Januari 2009 - 23 Januari 2009

Costa Rica (rondreis)

01 September 2007 - 01 Oktober 2007

indonesie (verre reis)

Landen bezocht: