Sydney's Bondi beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu Sydney's Bondi beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Schutter - WaarBenJij.nu

Sydney's Bondi beach

Door: Nathalie Schutter

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 Januari 2011 | Australië, Sydney

7 januari 2011 ben ik vertrokken uit melbourne, voor een nieuwe belevenis in Sydney. Ik wilde eerste naar een klein plaatsje buiten sydney gaan maar de hostels waren daar voor de komende week volgeboekt en zag het niet zitten om nog een week in melbourne te blijven.
Dus besloot ik om toch maar gelijk naar Sydney te gaan maar om de grote stad even te omzeilen (want na ruim een week in Melbourne, ben ik even de stad zat) heb ik gekozen om naar Bondi Beach te gaan een buitenwijk van Sydney en lekker aan de zee.

Na een busreis van ruim 14 uur want heb nog 2,5 uur staan wachten op een mini stationnetje in Canberra, midden in de nacht omdat ik moest overstappen. Toen kwam ik eindelijk aan in Sydney. Het was mooi weer, dus dat betekent veel goeds. Van Sydney centrum moest ik nog met de trein en de bus naar Bondi beach. Na 16 uur was ik er dan. Hello Sydney!

Na een powernappie, ben ik naar het strand gegaan, het was inmiddels 17.30 uur dus niet meer gezwommen maar heerlijk genoten van wat er om mij heen gebeurde.Surfers, veel te gespierde mannen en kinderen die schelpjes zochten bij de zee. Heerlijk is dat, mensen kijken.

Wat zijn de plannen voor vanavond, zal ik gaan slapen of het nachtleven gaan opzoeken. Nou het is geen van beide geworden. Na een drankje in de tuin van het hostel, besloten wij(de mensen die ik ontmoet had in de tuin en ik) om toch een drankie in de stad te gaan doen. na snel douchen, zijn wij met de bus naar Kings Cross gegaan. En wat was er nu weer loos:

Naat vergeet haar paspoort (niet de eerste keer geloof ik he!?)
Ik kwam nergens binnen! De meeste mensen hier denken dat ik 21/22 jaar ben, wel een compliment maar shit als je ID vergeet.

Dus besloot ik om terug te gaan om mijn ID te gaan halen, maar eemaal aangekomen in mijn hostel en verregend te zijn door een typisch sydney's buitje had ik natuurlijk geen zin meer, en het was inmiddels 3 uur.

Vandaag is het slecht weer en ga denk even naar de markt, maar ik zie nog wel, het is vakantie

  • 09 Januari 2011 - 18:53

    Mama:

    Hey Naatje

    Als ik de foto's zie snap ik dat je helemaal in je element bent, misschien kan je het surfen nog een beetje bijschaven, genoeg zee en strand zo te zien

    Veel plezier

    Kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 29 Dec. 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 69905

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 26 Maart 2014

23 dagen Verenigde Staten

16 September 2013 - 03 Oktober 2013

Alicante

05 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Fuertaventura

06 September 2012 - 20 September 2012

Blanes/Barcelona

02 November 2011 - 09 November 2011

Israël

16 December 2010 - 09 April 2011

australie (verre reis)

22 Januari 2010 - 01 Februari 2010

skieen (korte vakantie)

10 Oktober 2009 - 17 Oktober 2009

marokko (korte vakantie)

06 Januari 2009 - 23 Januari 2009

Costa Rica (rondreis)

01 September 2007 - 01 Oktober 2007

indonesie (verre reis)

Landen bezocht: